... go' förmiddag?

Gud vad jag sov länge idag, halv 11!
Jag som brukar vakna vrål pigg senast halv 8, oavsett när jag la mig kvällen innan (nej, det är inte alltid så roligt!) Startade iallafall "morgonen" med att ta en prommenad i höstvädret. Var lite mulet, men lövena lyste upp'et.

Efteråt gjorde jag ett á la Johanna expriment till frukost!
Blandade på fri hand ihop lite ingredienser till en deg, som jag försökte göra ett slags "stekpanne tunnbröd" av.
Brukar vara en riktig mästare när det gäller bakning, men här tog jag mig nog vatten över huvudet så att säga, hehe.. jaja, det gick ner iallafall!

Aja, klockan är nästan ett nu så antar att det är dags att klä på sig & bli människa!






Ett inte så jätte lyckat företag! Måste samtidigt säga att jag föredrar fil & frukt framför mackor på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0