Go' morgon

Hoppas ni sovit gott!
Har precis klarat av mina morgonärmhävningar och duschen, så nu sitter jag här med frukosten!
Blev en härligt flingmix med både det ena och det andra, min absoluta favorit!
Kan ju säga att jag saknar de långa, lata frukostarna jag hade i sommras med nybakt bröd & färsk frukt på vår soliga altan. Den här tiden på året blir det inte för mycket av sånt!
Kletade föresten in en hårinpackning förut, dagliga rutinen på måndagar & fredagar, hehe. Jag använder gliss - oil nutritive. Också en klar favorit, perfekt för mitt hår som är något torrt såhär efter sommaren :)

Nehe! Nu måste jag lägga på ett kol, skolan börjar 08.20 med datakunskapsprov (iih!) Har lyckats hålla nollan (bara MVG) sen vi började för drygt två månader sen, får se om jag spräcker det idag!



Vaniljyoughurt med iblandad kanel, allbran flingor, tärnat päron toppat med russin & sötmandel, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0