Hemma spa

Bästa avslappningen ever!
Tog helt enkelt tag i min tillvaro och samlade ihop lite skönhetsprodukter, satte på en kopp te samt badvatten och tände lite ljus. super mysigt! Och välbehövligt, iallafall för min del. Hinner knappt ta hand om mig själv på vardagarna, bara en massa skola känns det som..
Men nu sitter jag iallafall här med nyrakade ben, väldoftande hud och lent hår, toppen!
Viktigt att ta hand om sig själv och ta sig tid att slappna av och bara vara, något jag tyvärr är ganska dålig på.

Till lyssnade jag på Regina Spektor - Fidelity, ni bara måste höra den!
Lite speciell låt som iallafall jag känner igen mig i, älskar refrängen!
youtube länk; http://www.youtube.com/watch?v=rq2EI5bGsPY


 
Ungefär det här fanns att leka med i mitt badrumsskåp



En osminkad Johanna - ansiktsmask & hårinpackning - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0