IDOL INSPIRATION

Hallå igen!
blev en myskväll i soffan med pappsen istället, funkar det med (...så länge det inte händer för ofta)

too the point
Kände att jag bara var tvuuungen att skriva ett inlägg om idolernas kläder.
Gud vilken toppen jobb Elin Kling gör, ni bara måste kolla hennes blogg!
Där snackar vi sjukt bra inspiration; http://stylebykling.tv4.se/

Mest gillade jag Toves traschade strumpbyxor och Nicklas sinnessjukt snygga jacka!
Om det inte märkts än så är jag en riktig sucker för jackor.
Vissa gillar skor, andra underkläder men jag bokstavligen älskar jackor!
men, att notera, den slog såklart inte acne jackan jag bloggade om igår ;)

Sen att Marielle är sjukt snygg gör ju inte det hela mindre olidligt att titta på,
hon passar så himla bra i sina dreads. Blir nästan sugen på att göra egna när jag ser henne,
men än är håret för kort plus att jag klippte avet för nått halvår sen för att få långt och slätt hår,
humm.. knepigt. Tyvärr är jag nog anyway för fegis. ni får pusha på mig i framtiden så kanske jag ger efter!

Lite små pissiga bilder, men det är screenshoots från SVT play så man kan tyvärr inte begära så mycket..



Visst är den super snygg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0