Sanna & Eskilstuna

Berättade ju förut att jag ska iväg i veckan, det är min kompis Sanna som bor i Västerås jag ska till! Hon är min absolut närmsta och bästa vän, vi gick på högstadiet tillsammans men sen flyttade hon i sommras för att börja på IB. I vardagarna saknar jag henne jätte mycket och vi kan prata i telefon i över en timma om allt och ingenting och det känns som att bara 10minuter hinner gå. Ska bli jätte skoj att träffa henne, har inte sett henne sen vi skilldes på Gbg central i sommras efter way out west. Blev en hel del tårar då kan jag avslöja..

Blir iallafall borta tills torsdag, och under tiden där kommer jag nog tyvärr inte kunna blogga! Synd att man inte har en laptop, då hade jag kunnat sitta på tåget imorgonbitti och skriva sådär som Blondinbella gör, haha. (Här är man inspirerad!)

Om ni går in på länken nedan och kollar på ca 17.20 så ser ni mig på Timo Räisänens konsert på way out west i sommras, mitt i publiken står jag med hästsvansen i högsta hugg!
http://svtplay.se/v/1669336/hype/27_8?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1703463/sb,p102940,1,f,-1



Min bästa vän sanna & jag i väntan på artic monkeys, way out west


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0