TROS FROSSA!

ååh, var inne på www.topshop.se förut och kollade in deras kläder.
När jag kom fram till underklädsavdelningen blev jag helt paff, gud vilka underbara små trosor!
Ska till Stockholm i nästa vecka och då bara måste jag in där och få med mej minst ett dussin hem (!!!)
Tycker att det är sjukt snyggt att matcha neutrala bhar och gulliga trosor. Själv kör jag mest på Lindexs svarta och vita push-up bhar, de är kanske lite tråkiga men bekväma och jätte bra! Dessutom behöver man inte fundera över iallafall trosorna och bhn man har på sig verkligen passar tillsammans. Jätte smart!

Nu ska jag pilla iväg mig till affären och köpa en Elle tidning, perfekt en lugn dag i höstrusket.



Visst är de helt underbara? Transparent, silke och söta rosetter.. I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0